Shopping Cart

No Proizvods in the cart.

Uslovi korišćenja

Vaši lični podaci biće upotrebljeni za obradu vaše narudžbine, da vaše iskustvo na ovom veb-sajtu bude ugodnije, kao i u druge svrhe kao što je opisano u tekstu.
OPŠTI USLOVI

Po izvršenom prijemu narudžbine putem vebsajta, prodavac je u obavezi da izvrši elektronsku potvrdu na e-mail adresu koju ste naveli i obavesti Vas o svim bitnim informacijama u vezi sa dostupnošću, isporukom i načinom plaćanja koje ste izabrali prilikom naručivanja. 

Nakon što jednom potvrdite narudžbinu, imate pravo na odustanak od iste pod uslovima i na način propisan Obaveštenjem o pravu na odustanak od ugovora čija se pravila nalaze u dokumentu pod nazivom Povraćaj/Reklamacija. 

Dream maker se obavezuje da naručene usluge isporuči saobrazne ugovorenim uslovima i u predviđenom roku. Sve naručene usluge se isporučuju na adresu koju ste naveli. U slučaju bilo kakve promene, Dream maker je dužan da Vas o istoj obavesti na Vašu e-mail adresu.

CENE 

Katalog cena na ovom sajtu iskazan je u dinarima. Dream maker nije u sistemu PDV-a. Dream maker može da garantuje da su sve informacije ispravne. Plaćanje se obavlja u dinarima (RSD). Ukoliko se plaćanje vrši platnim karticama inostranih banaka izdavalaca, dinarski iznos transakcije će biti konvertovan u „settlement“ valutu banke (EUR) prema srednjem kursu Narodne Banke Srbije na taj dan. 

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).

PLAĆANJE 
  • Plaćanje platnom karticom putem Interneta: U slučaju posedovanja Visa, MasterCard ili  Maestro platne kartice odobrene od strane banke izdavaoca za online plaćanje, možete izabrati ovaj način plaćanja. Plaćanje karticama je realizovano u saradnji sa Raiffeisen bank i obavlja se na bezbedan i sertifikovan način, jednostavnim unosom podataka sa platne kartice. Nakon što se unesu podaci o kartici i potvrdi plaćanje, banka autorizuje transakciju i time je porudžbina odobrena i ulazi u dalji proces pripreme za isporuku. Iznos će biti rezervisan na vašoj kartici (računu) i neće Vam biti raspoloživ za drugu namenu. Transkacija će biti kompletirana i iznos skinut sa vašeg računa tek kada su proizvodi pripremljeni za transport i predati kurirskoj službi. U slučaju da se plaćanje ne kompletira, odnosno iznos se ne skine sa računa do isteka 14 dana od prihvatanja Vaše porudžbine, ta porudžbenica će biti otkazana i izbrisana. Nakon isteka roka od 14 dana , novac
  • rezervisane na Vašem računu se oslobađaju i biće Vam ponovo na raspolaganju. Nakon toga možete ponoviti istu ili novu porudžbinu, i izvršiti plaćanje vezano za njih. Nakon što potvrdite narudžbinu, bićete preusmereni na stranicu banke, na kojoj vršite unos podataka sa platne kartice i obavljate plaćanje. Ukoliko je transakcija uspešna bićete vraćeni na vebsajt sa obaveštenjem da je plaćanje uspešno obavljeno. Ukoliko plaćanje nije uspelo, bićete vraćeni na naš sajt sa informacijom o neuspelom plaćanju i moći ćete da ponovite plaćanje ili da izaberete drugi način plaćanja. Iz bezbednosnih razloga, podaci o Vašoj platnoj kartici su vidljivi samo banci kao procesoru kartica. Stranica banke je zaštićena i sigurna za ovu vrstu transakcija. 
  • U slučaju povraćaja sredstava kupcu koji je predhodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, taj povraćaj se vrši isključivo preko iste VISA, Maestro ili MasterCard kartice koja je korištena za plaćanje. Ovo znači da će naša banka na naš zahtev obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
  • Nema skrivenih troškova.
PLAĆANJE POUZEĆEM 

Ukoliko ste prilikom procesa poručivanja izabrali opciju plaćanje pouzećem, dostavljač će na Vašu adresu doći s’pošiljkom. Prilikom isporuke plaćate iznos koji je naznačen na Vašoj porudžbenici

Plaćanje je u tom slučaju moguće isključivo gotovinom. 

Naš savet je da tom prilikom pripremite tačan iznos za plaćanje.

NAČINI ISPORUKE 

Artikle koje odaberete dostavljamo direktno na adresu koju navedete prilikom poručivanja. Za teritoriju Srbije, dostava je besplatna. 

Dostava na teritoriji Srbije se vrši kurirskom službom D Express, u roku od 3 radna dana od datuma porudžbine.  

U slučaju da niste primili robu ili obaveštenje u navedenom vremenu, molimo vas da nas o tome blagovremeno obavestite kako bismo pronašlli prvobitno poslatu pošiljku, ili poslali novu.

INTERNACIONALNA ISPORUKA

Paketi koji se dostavljaju van teritorije Srbije biće isporučeni u roku od 5 do 14 dana od
porudžbine. Postoji mogućnost da vam paket stigne van predviđenog roka, što isključivo
zavisi od trenutnih mera koje važe u vašoj zemlji, ali i od procesa carinjenja u vašoj zemlji.

VAŽNO: NEŠTO ZELENO ne pokriva takse, poreze i ostale troškove koji mogu nastati prilikom
carinjenja u vašoj zemlji. Te troškove snosi isključivo kupac i oni nisu uračunati u cenu koju
plaćate na sajtu.

Internacionalne paketske usluge podrazumevaju uračunatu cenu po masi, cenu za označenu
vrednost i cenu za rukovanje paketom sa označenom vrednošću.

Zona I – Slovenija, Hrvatska, BiH (Republika Srpska i Federacija Bosne i Hercegovine), Crna
Gora i Severna Makedonija

Zona II – Evropa * (Albanija, Austrija, Belorusija, Bugarska, Kipar, Češka Republika, Grčka,
Italija, Irska, Holandija, Španija, Švajcarska, Andora, Grenland, Gibraltar, Luksemburg, Malta,
Rumunija, Slovačka, Turska, Vatikan, Gruzija, Estonija, Letonija, Moldavija, Jermenija,
Azerbejdžan, Monako, San Marino, Lihteštajn)

Zona III – Evropa ** (Danska, Finska, Francuska, Belgija, Nemačka, Norveška, Poljska,
Portugalija, Švedska, Velika Britanija, Island, Mađarska, Rusija, Litvanija, Ukraijna, Uzbekistan,
Farska ostrva, Džesi, Gernzi, Man)

Zona IV – zemlje Afrike, Azije i Amerike

Zona V – Australija, Novi Zeland i Okeanija

Osnovna cenaZa svaki kg ili deo od kg
Zona I1.200,00 RSD250,00 RSD
Zona II1.600,00 RSD350,00 RSD
Zona III1.700,00 RSD500,00 RSD
Zona IV1.700,00 RSD600,00 RSD
Zona V1.750,00250,00 RSD
Cena za označenu vrednost za svakih 65 SDR ili deo od 65 SDR označene vrednosti je 100,00
RSD.

Rukovanje paketom sa označenom vrednošću je 350,00 RSD.

*SDR je obračunska jedinica u međunarodnom poštanskom saobraćaju, 1 SDR = 146,0650 RSD.

OBAVEZE I TAKSE

Postoji mogućnost da međunarodni paketi imaju dodatne obaveze, troškove i takse, koje
utvrđuju vaše lokalne carinske vlasti. Sve moguće dodatne troškove isporuke snosi isključivo
kupac. Molimo vas da potražite dodatne informacije na web stranici vaše lokalne carine.
Ukoliko primetite neka oštećenja na dostavljenom paketu, molimo vam da nas o tome
obavestite na e-mail projekatnestozeleno@gmail.com kako bismo u što kraćem roku rešili
situaciju.

POVRAĆAJ I REKLAMACIJE 

Saglasno Zakonu o zaštiti potrošača obaveštavamo Vas da reklamacije na usluge pružene preko našeg veb-sajta www.nestozeleno.rs možete izjaviti elektronski na e-mail adresu prodaja@nestozeleno.rs ili poštom na našu adresu Bosanska 11, 11000 Beograd, Republika Srbija. 

Takođe Vas obaveštavamo da ste pri izjavljivanju reklamacije dužni da dostavite račun na uvid ili drugi dokaz o kupovini usluge na koju izjavljujete reklamaciju (kopija računa, slip i sl.). Po prijemu reklamacije izdaćemo vam pisanu potvrdu ili ćemo vas elektronskim putem obavestiti da potvrđujemo da smo primili vašu reklamaciju. 

Pisanim ili elektronskim putem odgovorićemo Vam na izjavljenu reklamaciju najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije. Odgovor će sadržati odluku da li prihvatamo reklamaciju, izjašnjenje o Vašem zahtevu i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije koji ne može biti duži od 15 dana od dana podnošenja reklamacije. 

Naša dužnost je da ukoliko iz objektivnih razloga nismo u mogućnosti da izađemo u susret Vašem zahtevu u predviđenom roku, da Vas o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavestimo i navedemo rok u kojem ćemo je rešiti, kao i da dobijemo Vašu saglasnost. 

Navedeno smo u obavezi da evidentiramo u evidenciji primljenih reklamacija. Produžavanje roka za rešavanje reklamacije moguće je samo jednom. 

Proizvod koji se vraća zbog reklamacije mora se propisno zapakovati u ambalažu koja na adekvatan način obezbeđuje da se sačuva kvalitet proizvoda. Svi proizvodi koji imaju vidljiva mehanička oštećenja prouzrokovana neadekvatnom upotrebom proizvoda neće biti uzeti u razmatranje o osnovanosti reklamacije, već vraćeni Potrošaču. 

Ukoliko se Vaša reklamacija odnosi isključivo na nesaobraznost u pogledu proizvoda koji je naručen u odnosu na proizvod koji Vam je uručen, Vašu reklamaciju rešićemo u roku od 14 dana i poslati Vam naručeni proizvod. 

Odgovornost zbog nesaobraznosti usluge ugovoru sa aspekta zakona: 

Dream maker odgovara za nesaobraznosti isporučene usluge ugovoru ako: je postojala u času prelaska rizika na potrošača, bez obzira na to da li je ta nesaobraznost bila poznata Dream maker; se pojavila posle prelaska rizika na potrošača, a potiče od uzroka koji je postojao pre prelaska rizika na potrošača i ako je potrošač mogao lako uočiti, ukoliko je Dream maker izjavio da je usluga saobrazna ugovoru. 

Dream maker ne odgovara za nesaobraznost ako je u trenutku zaključenja ugovora potrošaču bilo poznato ili mu nije moglo ostati nepoznato da usluga nije saobrazna ugovoru ili ako je uzrok nesaobraznosti u materijalu koji je dao potrošač.

Ako usluga nije saobrazna ugovorenoj, potrošač može da zahteva od Dream maker da izvrši saobraznu uslugu. 

Ako je izvršenje saobrazne usluge nemoguće ili protivpravno ili predstavlja nesrazmerno opterećenje za Dream maker, potrošač može zahtevati umanjenje cene ili raskid ugovora.

Potrošač ne može da raskine ugovor u slučaju neznatne nesaobraznosti usluge. Sve troškove koji su neophodni da bi se usluga saobrazila ugovoru snosi Dream maker. 

Potrošač je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe. 

Dream maker ima pravo da uskrati vraćanje iznosa ukoliko utvrdi da roba nije vraćena u stanju u kome je isporučena, a usled potrošačevog neadekvatnog rukovanja istom. 

ZAŠTITA PRIVATNOSTI 

Dream maker se obavezuje na zaštitu privatnosti podataka o ličnosti korisnika saglasno važećim propisima. Navedeni podaci će biti korišćeni isključivo u svrhe kupovine na našem websajtu. Svi posetioci koji su se prijavili za primanje newsletter-a imaju mogućnost da se odjave sa liste za primanje u svakom newsletter-u koji dobiju na email adresu. 

Svi podaci o korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo Dream maker zaposlenima i partnerima Dream maker. Svi zaposleni u Dream maker odgovorni su za poštovanje i postupanje u skladu sa načelom zaštite privatnosti. 

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola, primenom najsavremenijih metoda tokenizacije osetljivih podataka, i u skladu sa PCI-DSS standardima. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni trgovcu. 

3D Secure zaštita koju koristi Dream maker – eCommerceConnect ima najviše globalne standarde zaštite i privatnosti podataka. 3D-Secure zaštita kupcima garantuje bezbednost kupovine. Brojevi platnih kartica kupaca se ne čuvaju na nasem sistemu, a sam upis se štiti SSL enkripcijom podataka. 

PCI DSS Standardi – eCommerceConnect se konstantno usaglašava sa svim zahtevima kartičarskih organizacija u cilju povećanja nivoa bezbednosti trgovaca i kupaca. 

Od 2005. godine do danas, bez prekida, sistem je sertifikovan kao PCI-DSS Level 1 što predstavlja najviši standard u industriji. PCI Data Security Standard (PCI-DSS) je norma koja definiše neophodne mere bezbednosti pri obradi, čuvanju i prenošenju osetljivih kartičarskih podataka. 

PCI Standardima se štite osetljivi podaci o korisniku kartice tokom celog procesa plaćanja: od momenta unosa podataka na prodajnom mestu, tokom komunikacija između trgovca i 

relevantnih banaka i kartičarskih organizacija, kao i kasnije čuvanje tih podataka. 

ODGOVORNOST 

Svojstva proizvoda opisana u informacijama o proizvodima u velikoj meri su verodostojna.